Intrebari si raspunsuri in lumina intelegerii Islamului


Profetul lui Allah (Pacea si binecuvantarea lui Allah fie asupra sa) a spus: "Cu adevarat, v-am lasat voua Cartea lui Allah si Traditiile Mesagerului Sau. Daca le veti respecta nu o sa va rataciti niciodata."

duminică, 28 aprilie 2013 | |

Care este ruga care trebuie spusa intre doua prosternari?

 
Invatatii in islam au cazut de acord asupra faptului ca cea mai indicata ruga pentru a fi spusa intre doua sujud-uri este "Allahumma-ghfir lii, ua-rhamnii, ua-hdinii, ua-giburnii, ua ’aafinii, ua-rzuqnii, uarfa’anii. (O, Allah, iartă-mă, ai milă de mine, călăuzeşte-mă, împuterniceşte-mă, dă-mi sănătate, hrană şi un rang mai bun!), conform evidentelor, in timp ce altii au considerat ca este suficienta fie si numai rostirea formulei "Rabby-ghfir ly" (O, Domnul meu, iarta-mi mie!)


Share/Bookmark

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...