Intrebari si raspunsuri in lumina intelegerii Islamului


Profetul lui Allah (Pacea si binecuvantarea lui Allah fie asupra sa) a spus: "Cu adevarat, v-am lasat voua Cartea lui Allah si Traditiile Mesagerului Sau. Daca le veti respecta nu o sa va rataciti niciodata."

joi, 6 septembrie 2012 | |

M-am casatorit cu un om minunat cu sunt fericita,dar de ceva timp lucrurile au inceput sa mearga rau,si am descoperit ca el a aflat ca nu am fost virgina,dar eu sunt nevinovata pentru ca nici un barbat nu m-a atins inaintea lui. Ce ar trebui sa fac?



Daca sotul tau este intelept si practicant al religiei, si daca are incredere in tine atunci trebuie sa te creada cand ii spui ca esti nevinovata..deoarece ruperea Himenului poate fi cauzat de mai multi factori si nu neaparat de comiterea unui pacat.

Deasemenea se poate ca himenul sa nu se fi rupt si de accea nu a fost nici o sangerare din cauza naturii himenului el poate fi flexibil neputand fi rupt prin raportul sexual avut si ruperea lui necesita o intervenite chirurgicala

Noi te sfatuim sa vizxitezi o doctorita ginecolog  si sa clarifici aceasta problema.

  Speram ca sotul tau sa fie intelegator  si sa nu sara in a te judeca ,iar tu  trebuie sa stii ca una din armele lui Sheitan este sa semene discordie intre soti si sotii

Allah sa va ajute sa rezolvati aceasta neintelegere.


Share/Bookmark

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...